Náhradní díly Apple

Jaké náhradní díly nabízíme? V čem se liší náhradních díly kategorií A+, A++ nebo A+++?

Na našem e-shopu nabízíme náhradní díly k telefonů iPhone pouze v kategoriích kvality A++ a A+++. Pro přehlednost zmíníme i náhradní díly kategorie A+, které však v naší nabídce vzhledem k velké poruchovosti nenaleznete:

  • A+ - náhradní díly velmi nízké kvality, k jejichž výrobě nebyly použity kvalitní materiály, vyznačují se vysokou poruchovostí (20-30 %) a velmi nízkou životností (např. u baterií extrémně nízký počet cyklů nabití), náhradní díly této kategorie vůbec nenabízíme
  • A++ - náhradní díly střední kvality, k jejichž výrobě byly použity materiály neadekvátní nebo běžné kvality, funkčnost je zajištěna, může však dojít k odchylkám (např. u LCD displejů snížený jas, barevné spektrum, atd.), kvalita odpovídá cenové hladině, vhodné k opravě starších modelů
  • A+++ - náhradní díly velmi vysoké kvality, alternativy k originálním dílům, při jejich výroby byly použity obdobné nebo stejné materiály a náhradní díly prošly dodatečnou kontrolou, funkčnost je zajištěna na velmi vysoké úrovni, vhodné i pro opravu aktuálních a nejnovějších modelů

Na veškeré námi nabízené náhradní díly k telefonům iPhone poskytujeme zákonnou záruku v délce 24 měsíců. Aktuální provedení produktů se může mírně lišit v závislosti na době prodeje, obrázky mají pouze informativní charakter.

Kvalita A++ 

Oprava starého iPhonu za pár korun? Je pro vás několik let používaný iPhone srdcovou záležitostí, ale je poškozený nebo dokonce nefunkční, a rádi byste jej zprovoznili za rozumnou cenu bez autorizovaného servisu? Právě pro vás je připravená nabídka náhradních dílů v kvalitě A++. Daná kategorizace náhradních dílů nepodléhá oficiálním normám, jedná se o naše subjektivní hodnocení na základě informací a prověření našich dodavatelů.

Co si pod pojmem náhradní díly v kvalitě A++ představit? Jedná se o zcela nové a nepoužívané zboží jako jsou LCD displeje nebo náhradní baterie, ale nedostávají kvality dílů z autorizovaných servisů. Vzhledem k jakosti A++ je proto zajištěna funkčnost těchto náhradních dílů na základní úrovni, avšak kvalita odpovídá cenové hladině. U těchto náhradních dílů může dojít např. u LCD displeje k téměř nepozorovatelnému rozostření barev oproti originálu nebo ke snížení jasu.

Kvalita A+++ 

Vyskytl se u vašeho iPhonu problém? Máte rozbitý nebo nefunkční displej, potřebujete vyměnit baterii nebo potkal váš milovaný telefon jiný defekt? Můžete se rozhodnout pro autorizovaný servis nebo využít náhradních dílů v kvalitě A+++, které jsou v nabídce na našem e-shopu. Označení A+++ nepodléhá oficiální kategorizaci, jedná se o subjektivní hodnocení kvality na základě zkušeností a referencí našich dodavatelů.

Co tedy znamenají náhradní díly v kvalitě A+++? Originální náhradní díly jsou dostupné pouze v autorizovaných servisech, naopak náhradní díly v kvalitě A+++ jsou téměř nerozeznatelné od originálních za příznivou cenu. Jedná se o zcela nově vyrobené, nepoužívané a nerepasované zboží té nejvyšší kvality s použitím identických nebo obdobně kvalitních materiálů při výrobě jako u originálních. U těchto náhradních dílů je tak zaručena správná funkčnost na vysoké úrovni.

Vrácení zboží 

Koupené zboží neodpovídá vašim představám? Zakoupili jste zboží na jiný model?

  • V případě, že jste obdrželi zboží a nejste spokojeni, okamžitě nás kontaktujte a nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy nám zboží doručte na naši kamennou prodejnu DS EXIM, Tiskařská 563/6, 108 00 Praha 10.
  • Od smlouvy můžete do 14 dnů odstoupit bez udání důvodu (zboží se vám nelíbí, neodpovídá vaší představě o nákupu, nevhodný dárek, nekompatibilní model, apod.).
  • Peníze za doručené zboží vám zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši kamennou prodejnu.
  • Při vrácení doporučujeme zakoupené zboží řádně zabalit, pro doručení na naši prodejnu zvolte také vhodný způsob dopravy, za poškození zboží, k němuž by při nevhodné přepravě zboží došlo, neneseme jakoukoli zodpovědnost.
  • Vrácené zboží nesmí vykazovat známky soustavného používání, opotřebení nebo poškození.
  • Zboží musí být ve stavu, který umožňuje jeho další prodej, v ostatním případě může požadovat naše společnost DS EXIM náklady na uvedení zboží do původního stavu.
  • Zboží může být odmítnuto k převzetí v případě, že bylo používáno, je poškozené nebo vykazuje známky soustavného používání a opotřebení.
  • Náklady na uvedení zboží do původního stavu budou posuzovány individuálně a zákazníkovi započteny do částky za vrácené zboží.
  • Zboží nelze vrátit, pokud bylo upraveno na přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, dále v případě, že se jednalo o vyžádaný a speciálně objednaný kus na přání spotřebitele běžně se nevyskytující v nabídce prodejce.
  • Nelze taktéž vrátit zboží osobní povahy, které bylo vyňato z obalu a z hygienických důvodů jej nelze vrátit.
  • Nelze vrátit ani zboží podléhající rychlé zkáze, nebo zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, příp. podlehlo zastarání.
  • Nelze vrátit zboží, k jehož prvotnímu užívání došlo zadáním aktivačního kódu nebo PIN, který nelze zadat opakovaně.
  • Nelze vrátit zboží, které je vědomě spotřebitelem poškozeno nebo došlo k poškození nevhodným používáním, jednáním nebo poškozením třetí osobou.
  • Výjimkou jsou případy zboží, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.
  • Pro jakékoli dotazy nás neváhejte kontaktovat, veškeré případy budou řešeny individuálně ke spokojenosti zákazníka.

Záruka na náhradní díly 

Záruka na jakost se nevztahuje na baterie a náhradní díly bez kontrolních značek dodavatele (samolepky s datem nebo razítkem). V případě, že vám byl doručen náhradní díl bez příslušného označení, ihned nás prosím kontaktujte (tel.: 602 606 267, e-mail: info@ds-exim.cz).

Záruka na baterii

Jak funguje záruka na baterii? Na co se záruka vztahuje?

Pro běžného uživatele poskytujeme záruku na baterii v délce standardních 24 měsíců, během této doby by měla baterie zajišťovat běžný chod. V souvislosti s baterií je však nutné upozornit na rozdíl mezi zárukou a životností.

Záruka se vztahuje na použité materiály, technické a výrobní zpracování, např. baterie v době záruky vyteče, nemá stejnou výšku po celé délce, dojde k její deformaci, atp.

Záruka na baterii se nevztahuje na životnost a její kapacitu, která se každým jejím nabitím zmenšuje, protože jde o přirozenou vlastnost baterie. Běžným používáním telefonu baterie funguje na plný výkon cca 6-12 měsíců (cca 500 cyklů nabití), poté její výdrž začne klesat, dokonce po tomto období může ztrácet kapacitu rychle. Nejedná se však o výrobní vadu, je to vlastnost baterie jako takové.

Jak se tedy starat o moderní lithiové baterie?

Před prvním použitím mobilního telefonu je vhodné baterii zcela nabít, po nabití odpojit od nabíječky a nechat asi hodinu odpočinout. Po uplynutí tohoto času znovu připojit telefon k nabíječce a dobít opět na maximum. Tím se dosáhne maximálního nabití baterie. Při dalších nabíjecích cyklech již není vhodné nabíjet baterii na 100 %. Stejně tak nenechávejte telefon maximálně vybít, právě plné vybíjení a následné nabíjení bateriím tohoto typu škodí. Každé plné nabití dokonce zkracuje životnost baterie přibližně o 1 nabíjecí cyklus.

Kolik baterie vydrží?

Výtečných vlastností dosahuje baterie v průběhu používání do cca 500 cyklů nabití, následně se kapacita výrazně zmenšuje. Pro dobrou životnost baterie doporučujeme udržovat během dne nabití v rozmezí 20-90 %.