"> Reklamace

Reklamace

 

Jak na to?

 

1) Zkontaktujete nás (emailem), uveďte číslo objednávky + popis závady zboží a my Vám zašleme na email štítek k vytištění.

2) Štítek vytisknete na libovolné tiskárně. Do balíku vložte vyplněný reklamační formulář

3) Štítek nalepíte na balík se zbožím a zanesete na libovolnou pobočku Zásilkovny. Pokud neni možnost si jej vytisknout, pak stačí sdělit na pobočce trasovací číslo tohoto štítku (je na něm uvedeno) a obsluha štítek vytiskne.

4) Tam jej předáte obsluze a to je vše

 

*Balík není nutné předat stejnému výdejnímu místu, ze kterého jste si balík vyzvedli.

Nastavenia súborov cookie
Nastavenie súborov cookie, ktoré chcete používať
Technické (nutné)
Nezbytné cookies pro správné fungování našeho webu.
vždy aktívny

Tyto cookies jsou nezbytně nutné pro správnou funkci webu - zajišťují správné zobrazení, odesílání formulářů, vkládání zboží do košíku a podobně. Technické cookies není možné vypnout. 

Statistické
Sledování návštěvnosti a chování na webu nám pomáhá zlepšovat naše služby.
Preferenční
Abychom vám mohli nabídnout to, co vás zajímá a pamatovali si vaše předvolby.

Díky preferenčním cookies vám můžeme přizpůsobit obsah našich stránek a zobrazovat produkty, o které máte zájem. Procházení webu vám ulehčíme tím, že si budeme pamatovat vaše předvolby - např. obsah košíku, přihlášení nebo jazykové předvolby. Používání webu bude pro vás snazší a pohodlnější. 

Marketingové
Pro zobrazení pouze relevantní reklamy. Objem reklamy zůstává stejný.

Marketingové cookies využívají naši partneři k zobrazování relevantní reklamy na základě vašich preferencí. Tato personalisovaný obsah se může zobrazovat na webech třetích stran, které využívají naši partneři k zobrazování reklamních sdělení. Pokud nedáte souhlas s použitím marketingových cookies, objem reklamy zůstane stejný, ale bude se vám zobrazovat nezajímavý obsah. 

Nastavenia súborov cookie